måndag 7 november 2011

hattbrott

jag har ringt till csn och frågat om de hade skickade brev till mig då kvinnen sa ja vi har skickat ett brev till dig den 2009-09-18 det var en fredag då jag var inte hemma hela helgen , det skulle komma fram brevet den 21,eller 22 eller 23, men brevet har aldrig kommit fram  jag har information det var en svenska kille med aiub ali ahmed  som kunde komma brevid min lägenhet och ta mina brevet jag ska publicera deras namn och deras adress också deras  fulstängdigt namn därför att jag känner mig bli kränkt och ska också meddela polisen .
de bor i södra ryd   en heter aiub ali ahmed  andra en kvinne, men det står på dörren jane burns och abulhamid z   jag ska lägga upp bilder och filmer på de , men jag ska inte lägga upp på den här bloggen jag har 16 olikar bloggar och hemsidor  jag har redan filmat och fotograferat dom personerna  plus samtal ska publiceras.
det är inte olagligt att publicera deras namn och adress därför att det är inte första gången som händer så  ska säga till dig  mrs baghdady  hur länge har du lärt dig om svenskt lag som ska göra  så och skriva sånt. Aiub ali ahmed hade min mobil nummer och har ringt mig tidigare när han hade någon frågor Aiub  ali ahmed har tagit tre brevet  ett brev kommer från csn ett brev från telenor och har skrivit tidigare om och ett brev från kommunal som handlar om medlemskap, men det är inte bara Aiub ali ahmed ensam som gör så nu jag kan uppfatta att iranska agenter  har spelat roll  och den kvinna som är min granne  har försökt att göra inbrott på min lägenhet. Jag fattar inte varför han kommit med en svensk kille varje dag mellan klockan 11:00 och halv 12  precis som kommer denna tiden brevbäraren och delar ut brevet om han ville inte göra något fel just nu han känner sig att  han är skyldig  och har gömt sig  därför att jag har berättat för alla  de säger att han åkte till irak, men han åkte till gbg och sitter hos sin bror  där efter han har åkt till danmark till khalil hans bror jag har en kompis har berättat om hur han blivit rädd för att han trodde jag har polis anmält honom jag menar aiub ali ahmed.
Jag hade koll på att Aiub ali ahmed alltid har kommit och först ringde på dörren flera gånger  och han hade mitt nr och kunde ringa till mig  sedan väntade på brev bäraren lite utanför min dörren  och frågade efter mina brev från brevbäraren  och sa till brevbäraren att han som bor i min lägenhet  då han har försökt flera gånger  t-ex – mellan den 12 och 13 oktober  jag har uppfattat att aiub ali ahmed  försöker ta mina brev  då jag har pratat med hans släktingar och varnat honom  för att polis anmäla honom om han försöka igen  och göra sånt dumhet  sista gången som han försökte  det var den 13 oktober  jag visste att han har tagit tidigare tre brevet från brev bäraren.
Jag vet att det är inte aiub som gör så det är den familj som har försökt titigare att göra inbrott i min lägenhet som ligger bakom också aiub  ali ahmed som är släkt med haji omar som bor i stockholm  och har jobbat för iranska agenter  aiub ali ahmed själv också innan komma til sverige har jobbat för iranska regimen i irak det han har själv berättat att han hade alltid  ghrargah ramadans kort det är en terrorist ställe i södra iran som hizbullah och hamas  och andra terrorist  grupper  tränar där.
Haji omar  en människor handlare  aiub gör också  detta han har hämtat massor gånger människor från irak till  sverige  och fåt pengar.
Han har  hämtat sin frus syster hit och nu hans frus syster gifte sig med hans son   det är äckligt att man göra såna sjuka saker han har gjort massor saker som är brott  om man skulle gå inom  och berätta allt  för folket  äta salt för att bli sjuk för att bli förtids pensioner.
Det är inte mitt problem det är problem som han har tagit mina brev  varför gör han så han har skickat tidigare flera killar till mig och jag har vittne  om detta de har attackerat mig i södra ryd, men jag har inte polis anmält därför att jag tyckte att det är inte kul att man skulle anmäla en människa som har samma språket och samma nationalitet visste inte att han bara försöker att göra något fel mot mig  därför att jag publiceras  deras namn  jag har varnat dom tidigare, men dom har inte slutat att göra sånt eller stör mig  det finns några till jag har bild plus film  jag har publicerat på mina andra webb bloggar som finns på olika språket nu det är kört jag kommer publicera deras bilder deras adress  deras namn  och deras telefon nummer om de försöka igen göra någonting  jag har gjort polis anmälningar flera gånger  nu  jag vet att det är inte så kul att ringa till polisen varje dag det är bäst att publicera deras adress deras namn och deras  telefon nummer och skicka till hela världen  även till mina släktingar i iran, irak och turkiet  plus till alla mina vänner och kompisar  det  idag det finns bra teknologi för att ha kontroll  över när man bli frågad av någon med dåliga sätt  så dold kameror   mobilkameror  och digital diktafoner  så det finns inga panik för det bara starta saker när man bli frågad med dåliga och sjuka frågor eller man ser någon vill tar brevet bredvid lägenheten eller något annat.

,,, mvh samuel

1 kommentar:

  1. Hej, jag är Theresa Williams Jag har för dig, jag gjorde allt för dig, jag gjorde allt Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag stavade till slutet av mitt liv och jag spionerade det tillbaka till slutet av mitt liv. han såg det, det var inte detsamma, det var inte detsamma, det var inte detsamma, det var inte detsamma, det var ungefär 4 pm. Jag blev så förvånad, jag sa att jag var så förvånad att jag var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom. Jag var så glad och gick för att vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet att du har ett förhållande med, skulle jag kunna hjälpa dig med den här personen. email: {drogunduspellcaster@gmail.com} du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

    1) kärleksspell
    2) Lost Love Spells
    3) Skilsmässa Spells
    4) Äktenskapsstavar
    5) bindande stavning
    6) Breakup Spells
    7) Förvisa en tidigare älskare
    8.) Du vill bli befordrad till ditt kontor / lotteri stavning
    9) vill tillfredsställa din älskare
    Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
    genom {drogunduspellcaster@gmail.com}

    SvaraRadera